جزئیات نشست سران قوا/تاکید بر ضرورت هماهنگی برای بهبود معیشت مردم و تقویت رشد اقتصادی

سران قوا خواستار تلاش مضاعف و هم افزایی بخش‌های مختلف در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها و بهبود معیشت مردم با حفظ و تقویت رشد اقتصادی و تعامل گسترده‌تر در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای کشور شدند.

مجید انصاری: مداح می خواهد به شخصیت‌های سیاسی فحش بدهد و بعد جوان مودب حرف بزند؟/ گیر دادن های بی جا مردم را عصبانی می کند

سران سه قوه در نشست امروز (شنبه) با قدردانی از حضور باشکوه و کم نظیر مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام همبستگی ملی، بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه‌ها و هم‌نوایی‌های شوم و تفرقه‌افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.

در این جلسه که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت همچون گذشته، خواستار تلاش مضاعف و هم افزایی بخش‌های مختلف در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها و بهبود معیشت مردم با حفظ و تقویت رشد اقتصادی و تعامل گسترده‌تر در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای کشور شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.