واکنش چمران به دریافت عوارض نگهداری قبور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به دریافت عوارض نگهداری قبور از شهروندان واکنش نشان داد. مهدی چمران امروز در حاشیه برگزاری یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران در ارتباط با دستورجلسه امروز شورا اظهار کرد: در جلسه امروز به چند موضوع رسیدگی خواهد شد و با توجه به طولانی بودن دستورجلسات تنها سه موضوع در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم موضوع بهای خدمات شهری را بررسی کنیم و به اتمام برسانیم و احتمال دارد جلسه عصر امروز نیز تشکیل شود تا موضوع بهای خدمات به اتمام برسد.

وی در واکنش به پرسشی در ارتباط با تعیین عوارض نگهداشت قبور تأکید کرد: موضوعی که مطرح شده است هنوز به‌صورت کامل مشخص نیست و بهای خدمات را وزارت کشور برای کل کشور تعیین کرده است و یکی از مواردی که به‌عنوان بهای خدمات دریافت می‌کند در زمان حاضر نیز در زمان دفن اموات دریافت می‌شود.

رئیس شورای شهر گفت: رسیدن یک موضوع به‌شورا دلیل بر تصدیق آن نیست و فهرستی توسط وزارت کشور اعلام شده است تحت عنوان بهای خدمات و ما در زمان حاضر برای نگهداشت موضوعی را نداریم و اگر کسی هم بخواهد خدماتی بگیرد، مطرح خواهد شد و لذا باید صبر کنیم موضوع به صحن شورا بیاید و درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.