دستگیری عاملان ربایش 2 خواهر شیرازی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان ربایش ۲ دختر شیرازی در قزوین خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به طور ویژه وارد عمل شده و با بررسی‌های پلیسی مشخص شد این ۲ خواهر طعمه آدم ربایی جوانی ۱۸ ساله شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین در بررسی‌های پرونده دریافتند عامل اصلی آدم ربایی پس از ارتباط با خواهر بزرگتر در شبکه‌های اجتماعی به شیراز رفته و با اغفال این دختر وارد منزل آنان شده و سپس با بیهوش کردن پدر و مادر دختر و سرقت مقادیری طلا، گوشی و لپ تاپ به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۲ دختر خانواده را به گروگان گرفته و متواری می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند آدم ربا پس از سرقت، اموال مسروقه را در اصفهان به فروش رسانده و با همکاری ۲ نفر دیگر اقدام به اجاره یک باب منزل مسکونی در شهرستان البرز استان قزوین کرده و گروگان‌ها را به آن مکان منتقل کرده‌اند، تصریح کرد: با اقدام‌های اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده محل اختفای آدم ربایان در شهر الوند شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به این مطلب که کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین ۳متهم اصلی پرونده را در یک اقدام پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و ۲ دختر به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.