آدیداس طلایی مسی کلکیسیون می‌شود+عکس

لیونل مسی به لطف کفش‌های طلایی‌رنگ آدیداسش ستاره طلایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ بوده است.

در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ تمام نگاه‌ها به مسی معطوف خواهد بود. فقط یک قدم مانده تا اسطوره آرژانتینی به مهم‌ترین جام قهرمانی دنیای فوتبال دست پیدا کند.

مسی با وجود کسب اکثر افتخارات ممکن در فوتبال، هنوز قهرمانی در جام‌جهانی را تجربه نکرده و در ۳۵ سالگی زمان چندانی برای رسیدن به این افتخار برایش باقی نمانده است. او در آخرین روز حضورش در رقابت‌های جام‌جهانی در روز یک‌شنبه، به همراه تیم آرژانتین به مصاف فرانسه خواهد رفت.

ستاره پاری سن‌ژرمن در این تورنمنت کفش‌هایی به پا داشت که حتی وقتی پا به توپ نبود هم تمام توجهات را به سمت پاهای خود جلب می‌کرد. کفش لِیندا X Speedportal طلایی رنگ آدیداس به مناسبت پنجمین جام‌جهانی مسی عرضه شد و طرح کلی این کفش استثنائی از کفشی که او در اولین حضورش در تورنمنت ۲۰۰۶ پوشیده بود، الهام گرفته شده است. واژه «لِیندا» در زبان اسپانیایی به معنی «اسطوره» است.

شماره ۱۰ مخصوص مسی پشت کفش حک شده و همچنین نام فرزندان مسی و تاریخ تولد آن‌ها روی کفش نوشته شده است. رگه‌های آبی به رنگ پرچم آرژانتین و سه خط سفید مخصوص آدیداس از دیگر خصوصیات ظاهری این کفش ویژه است.

کفش لیونل مسی در فینال جام جهانی

کفش مسی در جام جهانی قطر

کفش طلایی آدیداس مسی

مسی در اولین بازی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در بازی مقابل عربستان در تاریخ ۲۲ نوامبر این کفش را برای اولین بار پوشید و از همان روز کفش برای خرید عموم در بازار عرضه شد. قیمت ابتدایی کفش‌ها ۳۵۵ دلار بود اما اگر مسی قهرمان شود کفش به کالای کلکسیونی تبدیل خواهد شد و قیمتش شدیدا افزایش خواهد یافت.

کفش آدیداس مسی

کفش مسی در جام جهانی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.