ژست خاص مسی برای قهرمانی در جام جهانی+عکس

تصاویر فتوشوت لیونل مسی مقابل دوربین گتی ایمیجز نیز منتشر شد.

 بسیاری از کارشناسان فوتبال و رسانه های ورزشی اعتقاد دارند که آرژانتین بخت نخست قهرمانی در رقابت های جام جهانی به شمار می رود و آلبی سلسته پس از سالها امید زیادی به کسب جام دارد.

بدون شک لیونل مسی در کنار سایر هم‌تیمی‌هایش برای شروع پرقدرتی و یک خط و نشان درست و حسابی قصد دارند از همان بازی نخست با تمام توان به مصاف رقبا بروند.

عکس| ژست خاص مسی برای قهرمانی در جام جهانی

دیدار روز سه‌شنبه برابر عربستان می‌تواند دو جنبه مثبت و منفی برای مسی و یارانش داشته باشد. ناکامی در این بازی ممکن است برای تیم لیونل اسکالونی گران تمام شود و از سوی دیگر، پیروزی مناسب برابر نماینده آسیا، هواداران را به کسب جام امیدوار می‌کند.

لیونل مسی که توانست بالاخره نخستین جام ملی خود را با آرژانتین به دست آورد و جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر ببرد، به دنبال بزرگترین حسرت زندگی خود و قهرمانی در جام جهانی است.

مسی و یارانش در جام جهانی ۲۰۱۴ با صعود به دیدار فینال، بیش از هر زمان دیگری به کسب جام نزدیک شدند ولی شکست تلخ برابر آلمان، مانع از رسیدن آنها به عنوان قهرمانی شد.

عکس| ژست خاص مسی برای قهرمانی در جام جهانی

حالا مسی به دنبال تاریخ‌سازی در قطر است. امروز در شرایطی فتوشوت‌های فوق ستاره آرژانتینی در وب سایت گتی ایمیجز منتشر شد که هواداران این تیم امید زیادی دارند که لبخند روی لب مسی، تا آخر جام باقی بماند.

باید دید سرانجام آرژانتین می‌تواند به رویای دیرین خود برسد و قهرمانی جهان را کسب کند یا این قفل حالا حالاها برای آلبی سلسته بسته خواهد ماند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.