تهدید اعتصاب‌کنندگان در نمازجمعه/بستن مغازه دست شماست اما باز کردن آن نه!

امام جمعه موقت بجنورد گفت: هر فردی که اقدام به تعطیلی و اعتصاب بکند، با قانون طرف است و باز شدن واحد صنفی بعد از اعتصاب به دست خودشان نخواهد بود.

رضا براتی‌زاده امروز در آئین نماز جمعه اظهار داشت: مردم ایران همواره به باورهای دینی، ایران اسلامی و اعتقادات خانوادگی مقید و باور دارند.

درخواست امام جمعه سنندج درباره پلمپ مغازه بازاریان

وی افزود: دشمنان در حال ایجاد تردید این باورها هستند و خانواده هدف اصلی جنگ ترکیبی ماه‌های اخیر است. از همه ابزارهای در اختیارشان هم استفاده می‌کنند.

خطیب موقت جمعه بجنورد گفت: دشمن در حال حمله به باورهای مردم است تا دچار تردید و اشتباه محاسباتی شوند‌. در جنگ رسانه و فضای مجازی تا حدود زیادی موفق شدند. بخشی از فرزندان ما دچار اشتباه محاسباتی شدند.

وی تصریح کرد: برخی از اغتشاش‌گران تصور می‌کردند اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و آن‌ها مرجع جامعه هستند؛ در حالی که همه این تصورات اشتباه بود مردم صف خود را جدا کردند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: مردم باز هم بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و صف خودشان را جدا کردند و افراد قلیلی باقی مانده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی درباره فراخوان اعتصابات بازار در استان گفت: می‌خواستند بازار را تعطیل و دانشگاه را به اغتشاش بکشانند و به حساب خودشان کار انقلاب را تمام کنند. اما نگاهی به اصناف نشان می‌دهد این افراد همواره همراه با انقلاب و نظام بودند. متاسفانه برخی از مرعوبین دشمن در بازار هم نفوذ کردند و می‌خواهند تصمیم‌سازی کنند.

وی افزود: با شناختی که از کسبه داریم قطعا در این‌ مسیر هم دشمن شکست می‌خورند و نفوذی‌ها بدانند بستن مغازه با دست شماست اما باز کردن آن به دست خودتان نیست و مسئولان هستند که در این باره تصمیم می‌گیرند.

اظهارات جنجالی علم‌الهدی درباره کشف حجاب زنان

امام جمعه موقت بجنورد گفت: آمادگی 100 درصد داریم تا از بازاریان حمایت و امنیت را تامین کنیم. مطالبات بازاریان هم شنیده شده و اتمام حجت انجام شده است.

براتی‌زاده با هشدار به دشمنان این ملت گفت: اجازه سوء‌استفاده و ایجاد دغدغه خاطر برای مردم را به هیچ‌کسی نمی‌دهیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها تصریح کرد: افرادی که با بی‌حجابی به مقدسات ما توهین می‌کنند بدانند که ‌ما این وضع حجاب را برنمی‌تابیم و قطعاً اصلاح خواهد شد. این خواسته اکثریت امت حزب الله است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.