کنایه سنگین یک نماینده به رئیسی/ با تفاسیر شما 90 درصد وزرا باید کنار بروند

سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به ورزشکاران کشورمان با اشاره به جلسه اخیر رئیس جمهور با شوراهای کشور، گفت: رئیس جمهور در این جلسه اظهار کرده که آن هایی که نمی توانند به شعار «ما می توانیم» عمل کنند سمت خود را واگذار کنند.

اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیک آغاز شد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: با این تفاسیر باید ۹۰ درصد وزرا و دستگاه های اجرایی سمت های خود را رها کنند.

وی در ادامه با اشاره به گذشت ۸ ماه از ابتدای سال عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه به اجرای تبصره ۱۶ و ۱۸ عمل نمی کند و بانک ها اعطای وام به مردم را بسته اند که باید سازمان برنامه و بودجه در این خصوص در جلسه غیرعلنی توضیح دهد که چرا بانک ها به جای وام دادن به مردم پول مردم را صرف خرید پتروشیمی می‌کنند.

دلخوش در ادامه تصریح کرد: وزارت اقتصاد یک هزار تومانی پول نقد دست مردم نمی دهد تا کارت های بانکی را کنترل کند که این خلاف شرع و قانون است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه، اضافه کرد: قرار بود آرد از ۱۲ میلیون تن به ۸ میلیون تن از سوی دولت برسد اما اکنون به ۱۸ میلیون تن رسیده است همچنین گفته بودیم حذف ارز ترجیحی شامل دارو و آذوقه نشود که ایجاد مشکل می کند ضمن اینکه آبونمان مخابرات نیز ۱۵ برابر اضافه شده است.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قرار بود دکل های بلند برق به استان گیلان داده شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.