فاطمی امین به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرده/ مردم نباید مجبور به استفاده از ارابه‌های مرگ باشند

مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۰ آبان) مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح سیدرضا فاطمی امین اظهار داشت: مردم امید زیادی به دولت سیزدهم داشتند تا تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها را انجام داده و همچنین مشکلات صنایع و معادن را مرتفع کند.

وی بیان کرد: مردم انتظار داشتند با افزایش کمی و کیفی خودرو مواجه شوند اما نه تنها حرکت چشمگیری در این زمینه مشاهده نشد. فاطمی امین به هیچیک از وعده‌های خود در روز اخذ رأی اعتماد عمل نکرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رفع کمبودهای داخلی، حذف امضاهای طلایی، افزایش تولید و بالا بردن کیفیت خودرو، رقابتی کردن بازار خودرو و تأمین مصالح ساختمانی برای ساخت سالی یک میلیون مسکن از جمله وعده‌هایی بود که وزیر صمت در روز رأی اعتماد به مجلس وعده داد اما به آن عمل نکرد.

حسینی ادامه داد: فاطمی امین در این مدت نه تنها نتوانسته با مافیای خودرو برخورد کند بلکه در جهت اهداف آنها حرکت کرده است.

وی گفت: متأسفانه مردم با قیمت بسیار بالای خودروی داخلی مواجه هستند و به خودروی مجهز و روز دنیا هم دسترسی ندارند و باید همیشه حسرت داشتن خودروی باکیفیت را داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: ۲۰ درصد اقتصاد ما در وزارت صمت است و اهمیت این وزارتخانه کاملاً مشهود است. حتماً باید با فساد و مافیای خودروسازی و مافیای قاچاق کالا و ارز برخورد جدی شود. مردم ما از صنعت خودروسازی داخلی راضی نیستند و چرا آنان باید مجبور باشند از ارابه‌های مرگ استفاده کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.