سرویس‌های اطلاعاتی در دنیا علیه ایران فعالیت دارند

احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی در دنیا علیه ایران فعالیت دارند، اظهار کرد: دشمن هر جایی که روحانیت در آن دخیل و موثر باشد، مخالفت می‌کند.

«احمد وحیدی» وزیر کشور روز چهارشنبه در نشست مشاوران امور روحانیت استانداران سراسر کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی با حرکت روحانیت آغاز شد و این روند با توفیقات بزرگ تداوم دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز دشمنان از روحانیت اصیل انقلاب ترس و نگرانی دارند؛ اظهار کرد: دشمن هر جایی که روحانیت در آن دخیل و موثر باشد به دلیل ظرفیت بزرگ معنوی این عزیزان مخالفت می‌کند.

وی نقش روحانیت در جهاد تبیین را مهم دانست و گفت: همدلی مردم و دولت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

لزوم تقویت جریان معنویت و فرهنگ در استانداری های سراسر کشور از دیگر محورهای مورد اشاره وزیر کشور در نشست امروز بود که از مشاوران امور روحانیت در امور استانداری خواست فضای اداری استانداری، فرمانداری و بخشداری باید مشحون از معنویت و اخلاق اسلامی باشد.

وحیدی با بیان اینکه مهم ترین مولفه در دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، معنویت و برخورداری از فرهنگ اصیل دینی و الهی است؛ گفت: با قدرت معنویت و فرهنگ دینی همواره در برابر دسیسه های دشمنان پیروز شدیم.

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی در دنیا علیه ایران فعالیت دارند؛ گفت: این سرویس ها دارای پایگاه اطلاعاتی برای نشر اخبار و محتوا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که نمونه آن، شبکه ای است که با پول عربستان سعودی و حمایت جریان صهیونیسم و آمریکا و برخی مزدوران فعالیت دارد.

وحیدی در عین حال خاطر نشان کرد: تلاش دشمن بر ایجاد افتراق و جدایی مردم و دولت است که همچون همیشه در این هدف ناکام مانده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بیش از پیش ارتباط دولت و مردم تاکید کرد: افزایش سرمایه اجتماعی در گرو افزایش ارتباطات اجتماعی است و در این حوزه روحانیت معزز می تواند نقش فعال ایفا کند.

وحیدی بر حضور فعالانه روحانیت در حوزه آسیب های اجتماعی چون مقابله با اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی اشاره کرد و گفت: ظرفیت فکری و معنوی روحانیت در این زمینه ها کارگشا است.

وزیر کشور همچنین به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در موضوع جهاد تبیین، روحانیت با فهم و بصیرت عمیق از دین و بیان رسای خود می توانند فعالانه ایفای نقش داشته باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.