حمله روزنامه دولت به رئیس سابق صدا و سیما

روزنامه دولتی ایران نوشت، سرافراز درحالی کشور را متهم به دروغگویی سیستماتیک در موضوع فوت مرحومه امینی و مرحومه پناهی کرده است که اسناد متقن نشان از آن دارد که تاکنون بالاترین شفافیت‌ها در این خصوص انجام شده است.

راه حل ۲۰ استاد دانشگاه تهران برای برون رفت از اعتراض ها

روزنامه ایران در مطلبی به محمد سرافراز، رئیس پیشین سازمان صداوسیما که از رواج دروغگویی در کشور انتقاد کرده بود، کنایه زد و او را به بازی در زمین «دشمن» متهم کرد.

در ادامه این روزنامه نوشت: با خبر شدیم که محمد سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما در توئیتی عجیب نوشت: «همان طور که فساد سیستماتیک داریم دروغ سیستماتیک هم برای پنهان کردن واقعیت داریم. اینها ناامنی خلق می‌کنند نه امنیت.» سرافراز در این توئییت خود از دو هشتگ مهسا امینی و اسرا پناهی استفاده کرد. درحالی وی کشور را متهم به دروغگویی سیستماتیک در موضوع فوت مرحومه امینی و مرحومه پناهی کرده است که اسناد متقن نشان از آن دارد که تاکنون بالاترین شفافیت‌ها در این خصوص انجام شده است. اسرا پناهی که چند روزی است نامش دستمایه جدید دشمنان ایران شده چندی قبل به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان درگذشت اما رسانه‌های معاند مدعی شدند وی در جریان حمله نیروهای امنیتی به یک مدرسه در اردبیل کشته شده است.

جالب آنکه خانواده و اقوام مرحومه پناهی علت فوت وی را بیماری قلبی عنوان کرده‌اند اما برخی افراد همچنان دروغ ضدانقلاب را به صحبت نزدیکان اسرا پناهی ترجیح می‌دهند. در ماجرای فوت مرحومه امینی نیز گزارش نهادهای تخصصی مانند پزشکی قانونی و ده‌ها پزشک دیگر از جمله پزشک معالج مرحومه امینی و پرونده‌های درمانی سابق وی نیز اکنون واقعیت را روشن کرده است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.