هشدار صریح نماینده مجلس به جریان‌های سیاسی/محافظه‌کاری، قتلگاه انقلاب است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز در کف خیابان رخ می دهد بی ارتباط با برخی عملکردها نیست و به نظر یک رسوایی دیگری برای سیاسیون و جناح های چپی و راستی است که طراحی منظومه راهبردی توسط امام جامعه را در مواجهه با امواج نوظهور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندیده‌اند.

روح الله ایزدخواه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هرگاه برای جهشی سازمان یافته در پیشرفت آماده می‌شویم و مدیران از شرطی‌سازی اداره کشور به اراده غربی‌ها دست بر می‌دارند، آن‌ها دست از پا نشناخته به زمینه‌سازی آشوب و اغتشاش روی می‌آورند.

دشمنان، امنیت را که بزرگترین برگ برنده انقلاب است هدف می‌گیرند

وی تصریح کرد: آن‌ها بزرگترین برگ برنده انقلاب یعنی امنیت را هدف می‌گیرند که این بار متفاوت است؛ چون بعد از آن‌که با تجربه‌ای تلخ و سنگین به قیمت ۸ سال رکود و پسرفت کشور ثابت شد که به غرب نمی‌شود اعتماد کرد، با اتکا به جنگ شناختی- ادراکی و البته غفلت تاریخی ما نسبت به نسل آینده ساز کشور، تلاش دارند با جنبش‌سازی ایران را گرفتار مسائل درونی خود نگاه دارند، اما جوهره فرنگی و اجتماعی مکتب خمینی(ره) از دسیسه های فرهنگی و اجتماعی نظام سلطه قوی‌تر است.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «آن‌چه امروز در کف خیابان رخ می دهد بی ارتباط با برخی عملکردها نیست»، عنوان کرد: به نظر یک رسوایی دیگری برای سیاسیون و جناح های چپی و راستی است. آن‌ها که طراحی منظومه راهبردی و چند وجهی توسط امام جامعه را در مواجهه با امواج نوظهور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ندیده، نفهمیده و یا در عمل زمین زدند؛

خامنه‌ای عزیز از تهاجم فرهنگی دم زد اما آن‌ها به موی سر خانم‌ها تقلیلش دادند.

خامنه‌ای مبارزه بی‌امان با فقر، فساد و تبعیض را طلب کردند، اما آن‌ها دعوت به مانور تجمل کردند.

خامنه‌ای به جنبش نرم افزاری پرداخت اما آن‌ها خجالت کشیدند به ترکیب علمی دانشگاه‌ها دستی بزنند.

خامنه‌ای تحول در آموزش و پرورش را طلب کرد، اما آن‌ها مدارس پولی را زیاد کردند.

خامنه‌ای نفی نظام سلطه را فریاد کردند اما آن‌ها وارد نسخه‌های صندوق بین المللی پول و سازمان بهداشت جهانی و سند ۲۰۳۰ شدند.

خامنه‌ای اقتصاد مقاومتی را ترسیم کرد، اما آن‌ها یا پوزخند زدند و یا به جراحی سفره مردم پرداختند.

خامنه ای به مردمی‌سازی اقتصاد پرداخت اما آن‌ها خصوصی سازی را به یغما بردند.

خامنه‌ای عدالتخواهی را علم کرد اما آنها با غیض به عدالتخواری تفسیرش کردند.

خامنه ای الگوی جهادی را ترویج کرد اما آنها اکراه داشتند امور را به دست جوان مومن و متخصص بسپارند.

خامنه ای اقتصاد دانش بنیان را بنا نهاد، اما آن‌ها عرضه نداشتند مافیاهای اقتصادی را به انقیاد هسته های فناور و نوآور درآورند.

جوانان انقلابی به وقتش با سیاسیون قبیله‌باز و بی هنر، تسویه حساب تاریخی خواهند کرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: سیاسیونی که به تعبیر استاد حیدر رحیم پور یا خائن بودند و یا خرفت، کشور را به آن‌جا رساندند که امروز فرزند ما و نوجوانی که باید عَلَم انقلاب را در جنگ تن به تن تمدنی با غرب به دوش بکشد در مقابل انقلاب قد علم کند. قطعا جوانان انقلابی و آزاده به وقتش با سیاسیون قبیله باز و بی هنر، تسویه حسابی تاریخی خواهند کرد.

ایزدخواه در ادامه خطاب به نسل نوظهور کشور گفت: هر چند دستگاه های عریض و طویل دولتی و نهادها و ستادها مسائل جامعه را رها کرده و درگیر آب و نان خود هستند، اما آینده این کشور و آینده سازان این مرز و بوم خود شما هستید. من نیز به اندازه شما از بی عدالتی ها، تبعیض ها، رانتخواری ها، آقازادگی ها، درجا زدن ها و سیاست بازی های اصحاب قدرت و ثروت متنفرم و دلم چرکین است، اما این را بدانید آن‌که فرمان به در افتادن با پرچم می‌دهد و آنکه از فحاشی به ارزش ها مستانه قهقهه می‌زند و آن‌که پلیس و بسیج مظلوم و خدوم را دشمن جلوه می‌دهد در واقع از قدرت نسل جوان کشور ترسیده است؛ چراکه می‌داند اگر پرورش یافتگان جوان انقلاب به میدان واقعی مبارزه بیایند یعنی آنجا که درد پابرهنگان و غم مظلومان و آزادی انسان از استبداد و تحجر است، قدرت تغییر نظم جهانی و قدرت نجات همه ملت ها را خواهد داشت.

وی با بیان این‌که «آینده کشور به سرعت در قبضه شما جوانان خواهد بود»، گفت: انقلاب زنده و جاری را از آن خود بدانید و به این آینده پرنشاط و دل انگیز به دست بگیرید.

محافظه کاری قتلگاه انقلاب است

نماینده مردم تهران در ادامه خطاب به جهادگران، حلقه‌های میانی و فعالان جبهه انقلاب عنوان کرد: اینک نبرد نهایی نه با آمریکا، که با اسلام آمریکایی بیش از گذشته فراهم شده است. حالا است که باید بی‌مهابا به اجتماعی‌سازی سازوکارهای اسلام و برنامه‌های اصیل انقلاب دست یازیم. هدف‌گیری اصلی ما انسان انقلاب اسلامی است. دیگر مماشات با الیگارشی مدیریتی و اداری خفه کننده سیاست‌های امامین انقلاب تمام شد. بانیان و حافظان وضع موجود باید رسوا شوند و فرقی هم نکند اصلاح طلب باشند یا اصولگرا یا چیز دیگر.

ایزدخواه در پایان گفت: محافظه‌کاری، قتلگاه انقلاب است، به تنها راهبرد نجات بخش نظام که در منویات امام و رهبر انقلاب بارها به آن اشاره شده یعنی احیای جهادهای مردمی واقعی و غیر دولتی و جنبش های عدالتخواهی تخصصی در تمام عرصه ها. متوسل شویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.