امیر آبادی در موافقت با وزیر پیشنهادی کار: به زاهدی وفا ارث رسید ه است

احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: بنده ۱۱ سال است که در مجلس هستم و این دومین بار است که از یک وزیر دفاع می کنم. اکنون می بینم آقا زاهدی وفا به خاطر اخلاق مداری که دارند و خیلی از مسائل خانوادگی که در دادگاه های مختلف مطرح شده و رای به نفع خود، تصمیم گرفتم از ایشان دفاع کنم. باید توجه کنیم داشتن ثروت از نظر اسلام بد نیست. مسیر کسب و خرج ثروت مهم است. این ثروت به عنوان ارث به ایشان رسیده و بر اساس سندی که موجود است ایشان امین این اموال هستند و باید امانت داری کنند و در مسیر عام المنفعه هزینه می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رهبری فرمودند ممکن است نخبه ای از کشور خارج شود و معلوماتی کسب کند و بعد برگردد و به کشور خدمت کند. آقا زاهدی وفا به کانادا رفتند و درس خواندند و دو فرزند ایشان هنگام تحصیل به کانادا به دنیا آمدند اما ایشان اقدام به دریافت اقامت و گرین کارت برای آنان نکرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در طول سه ماه ایشان با ما هیچ ارتباطی برقرار نکرد تا شائبه لابی ایجاد نشود. بنده در مجالس متعددی بودم و وزرای زیادی دیدم که بعضا ارتباط های ناجوری برقرار می کردند تا رای جمع کنند. مجلس انقلابی باید از اخلاق ایشان دفاع کند. ایشان اعتقاد به اقتصاد اسلامی دارند. فردی با تجربه هستند. فراکسیون انقلاب ۷۷ رای موافق به ایشان دادند و با اکثریت آرا با وی موافق بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.