وضعیت قیمت ها در بازار خودرو+جدول قیمت محصولات سایپا

رصد بازار محصولات سایپا از افت یک میلیونی قیمت محصولات سایپا در بازار حکایت دارد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده است که «کوییک معمولی» تنها خودرویی بود که امروز در بازار سایپایی ها بدون تغییر قیمت گذاری شد و سایر محصولات سایپا افتی یک میلیون تومانی در بازار داشتند. به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت سایپایی ها با کاهشی شدن نرخ دلار در بازار همزمان شد؛ از سوی دیگر امروز برخی از پرتیراژهای ایران خودرو هم با افت قیمت در بازار عرضه شدند.

البته فعالان بازار خودرو معتقدند افت قیمتی در بازار سایپایی ها در حالی ثبت شده که این بازار همانند ایران خودرویی ها بدون مشتری است و در رکود کامل است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار با افت یک میلیونی ۳۶۱ میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم با افتی یک میلیونی در بازار ۲۰۶ میلیون تومان دست به دست شد.

 

رصد بازار نشان دهنده آن است که درمیان خانواده کوییک امروز «کوییکR » با افت یک میلیونی در بازار ۲۰۶ میلیون تومانی قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۱۹۸ میلیون تومان بدون تغییر ماند.

اما در میان خانواده تیبا امروز افتی یک میلیون تومانی داشتند. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» ۱۹۹ میلیون قیمت خورد و «تیبا ۲ معمولی۲۰۲  میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 14

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.