خبر مهم برای واحدهای صنفی درباره تزریق واکسن کرونا

طبق اعلام اتاق اصناف ایران، واحدهای صنفی باید ضمن تزریق ۳ دوز واکسن کرونا، در سامانه “ایران من” به نشانی asnaf.moi.ir ثبت نام و QR Code دریافت کنند.

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که واحدهای صنفی باید ضمن تزریق ۳ دوز واکسن کرونا در سامانه “ایران من” ثبت نام و QR Code دریافت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت تا کنون تنها ۳۰ میلیون نفر دوز سوم و بالاتر از واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که این آمار کمتر از نصف آمار افرادی است که دوز اول را تزریق کرده بودند.

همین امر موجب ادامه روند مرگ و میر مبتلایان به کرونا در ایران شده است. از آنجایی که مجموع جان باختگان به بیش از ۱۴۳ هزار نفر رسیده است و کرونا همچنان جان هموطنان را تهدید می‌کند، لازم است تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ادامه دهیم.

یکی از اقشاری که به علت کثرت و پراکندگی بالا می‌توانند فرهنگ‌ساز رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند واحدهای صنفی هستند که از ابتدای مواجهه کشور با این پدیده نهایت همکاری را در قطع زنجیره کرونا داشته‌اند. ادامه این همکاری خواست جمعی جامعه، از اصناف است و یکی از خواسته‌های اصناف، عدم تکرار تجربه تعطیلی گسترده بازار به علت همه گیری کرونا است.

بنابراین اتاق اصناف ایران از سه میلیون واحد صنفی دعوت می‌کند نسبت به مصوبه ستاد ملی مبارزه کرونا مبنی بر تزریق سه دوز واکسن و دریافت QR_Code مربوط از سامانه ایران من به نشانی asnaf.moi.ir و نصب آن در محل قابل روئیت در محل صنفی هر چه سریعتر اقدام کرده و همچون گذشته پیشتاز سایر گروه‌ها و اقشار در پاسداری از سلامت و اقتصاد ملی باشند.

 لازم به تاکید است آن دسته از واحدهای صنفی که نسبت به این امر مهم بی توجه باشند،- بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا- در مرحله اول اخطار کتبی دریافت کرده، در مرحله دوم به مدت دو هفته محروم از خدمات پوز بانکی بوده و در مرحله سوم به مدت ۳۰ روز پلمب خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.