قیمت آپارتمان در خیابان مصدق تهران چقدر است؟

از اسفند سال ۹۶ که خیابان نفت به نام مصدق درآمد تا به امروز بیش از ۴ سال گذشته است . از شورای دوم تا پنجم زمان برد تا نام گذاری خیابانی به نام مصدق در تهران در صحن علنی شورا مطرح شود . خواستی که رسانه ها هر مرداد و هر اسفند از اعضای شورای شهر داشتند اما همیشه بی نتیجه مانده بود .

آن زمان معصومه آباد، رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهر وقت درپاسخ به پیگیری رسانه ها گفته بود: نامگذاری خیابانی به نام دکتر مصدق شرایط طرح در کمیته نامگذاری را ندارند چرا که آرا و افکار ایشان مورد تایید مقامات رسمی ایران نیست. مهدی چمران، رییس شورای شهر هم آب پاکی را بر روی دست رسانه ها ریخته و اعلاک کرده بود که تعیین تکلیف در مورد نامگذاری چنین خیابانی فقط مربوط به شورا نمی شود. اما سرانجام ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ شورای شهر ششم خیابان نفت شمالی را به نام مصدق تغییر داد، خیابانی  خلوت و کم رفت و آمد.

بررسی فایل های فروش آپارتمان در خیابان مصدق نشان می دهد که تعداد آپارتمانهای نوساز که برای فروش گذاشته شده نسبت به آپارتمان های قدیمی بیشتر است . متوسط قیمت در این محله براساس نرخ پیشنهادی برای فروش  متری ۸۶ میلیون تومان است و قیمت های پیشنهادی از متری ۷۵ میلیون تومان آغاز و تا ۱۰۱ میلیون تومان هم می رسد . اما در میان قیمت های پینشهادی نوساز ها قیمت متری ۱۲۵ میلیون تومان هم بسیار دیده می شود.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «آپارتمان درخیابان مصدق چند؟ + جدول قیمت» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.