پیام پرتاب ماهواره خیام برای دشمنان چیست؟

امام جمعه بادرود ضمن اشاره به پرتاب ماهواره خیام، گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران همین پرتاب ماهواره خیام است که توانست انحصار فضای بعضی کشورها را در این زمینه بشکند و در این عرصه حضور پیدا کند، این ماهواره کاملا ایرانی و ساخت آن نیز توسط دانشمندان جوان کشورمان است، ماهواره خیام محدودیت‌هایی را برای دشمنان ما ایجاد کرده و این توانمندی در کنار قدرت پهپادی و موشکی ایران پیامی صریح و سریع و رسا برای دشمنان دارد که باید دست از ستیزه‌جویی با جمهوری اسلامی بردارند.

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی، امام جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته بادرود با اشاره به مذاکره رفع تحریم‌ها که این روزها در کانون جنگ روایت‌های نظام سلطه قرار گرفته است، اظهار کرد: غربی‌ها می‌خواهند با اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی متن توافق هسته‌ای مورد نظر خود را بر ایران تحمیل کنند، اما ایران مقتدر اسلامی با فهم این بازی و شناخت ذات فریبکار آمریکایی صراحتا اعلام کرد که هیچ متن یا پیشنهادی را به عنوان متن نهایی به رسمیت نمی‌شناسد.

وی افزود: همان طوری که بارها غربی‌ها بدعهدی خود را نشان داده‌اند، خروج آمریکا از برجام، وقت‌کشی سه کشور اروپایی و  رفع نشدن تحریم‌ها همگی شاهد و نشانه‌هایی از پیمان شکنی دشمنان است.

قاسمی تصریح کرد: ما بر اساس تعالیم قرآن و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی به آن‌ها دل نبسته‌ایم و هیچ‌گاه به آن‌ها تکیه نکرده و نمی‌کنیم؛ حرف و سخن ما با آن‌ها این است که تا منافع دولت و ملت ایران تامین نشود هیچ توافقی را امضا نمی‌کنیم.

امام جمعه بادرود ضمن اشاره به پرتاب ماهواره خیام، اذعان کرد: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران همین پرتاب ماهواره خیام است که توانست انحصار فضای بعضی کشورها را در این زمینه بشکند و در این عرصه حضور پیدا کند، این ماهواره کاملا ایرانی و ساخت آن نیز توسط دانشمندان جوان کشورمان است، ماهواره خیام محدودیت‌هایی را برای دشمنان ما ایجاد کرده و این توانمندی در کنار قدرت پهپادی و موشکی ایران پیامی صریح و سریع و رسا برای دشمنان دارد که باید دست از ستیزه‌جویی با جمهوری اسلامی بردارند.

 وی ادامه داد: دشمنان ما قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارند آن‌ها توان مقابله و مقاومت را ندارند لذا ما باید خدا را شکر کنیم که کشور ما در برابر این همه هجمه و تحریم‌ها می‌ایستد و ذره ای هم از مواضع به حق  و اصولی خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

قاسمی خاطر نشان کرد: امروز سالروز کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد است، ملت ایران هرگز فهرست بلندبالای دشمنی، پیمان شکنی، بدعهدی، غارت، جنایت و دخالت قدرت‌های خارجی به خصوص آمریکا را فراموش نخواهد کرد، کودتای ۲۸ مرداد از مصادیق غیرقابل انکاری است که یادآوری می‌کند هنگامی که نظام سلطه منافع خود را در خطر می بیند، بی ارزش بودن دموکراسی و آزادی آشکار می شود و استقلال کشورها به بازی گرفته می شود.

خطیب جمعه بادرود گفت: اگر روزی آمریکا با اجیر کردن عده ای در این کشور، کودتا به راه انداخت در سال‌های بعد نیز از هیچ تلاشی برای سرنگونی انقلاب اسلامی ملت ایران فروگذار نکرد؛ تاریخ جنایت‌های آمریکا، به ملت ایران این درس را آموخته است که مستکبرین هرگز اصلاح شدنی نیستند.

ماهواره خیام باعث درخشش نام ایران در عرصه علمی دنیا شد

حجت‌الاسلام منصور احمدی جزنی امام جمعه موقت نطنز نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ایران با پرتاب ماهواره خیام در عرصه علمی باز نام خودش را در دنیا مطرح کرد و این پیشرفت‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جنگ اخیر غزه سه روز به طول انجامید، رژیم صهیونیستی بعد از حمله،، پس از مقاومت و ایستادگی مقاومت فلسطین و پس از سه روز مجبور به عقب نشینی شد و این نتیجه صبر و استقامت مردم مظلوم فلسطین است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.