دوچرخه‌های برقی هیبریدی Active Hybrid ب ام و برای اولین‌بار در ایران ارائه و رونمایی شد.

دوچرخه‌های برقی هیبریدی Active Hybrid ب ام و از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و برند معتبر ب ام و بهره می‌برد. تکنولوژی دوچرخه Active Hybrid ب ام و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در زمان دوچرخه‌سواری و در صورت نیاز دوچرخه‌سوار با فشار بیشتر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

تصاویر لاکچری‌ترین دوچرخه جدید وارد شده به ایران | قیمت و مشخصات دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و مراسم رونمایی از دوچرخه برقی هیبردی BMW

موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه نشانگر طراحی جدید دوچرخه Active Hybrid ب ام و است. این طراحی یکپارچه دوچرخه Active Hybrid ب ام و را مینیمال و بسیار زیبا ساخته است.

جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ساخته شده و رنگ آن متالیک Bluewater است. موتور Brose Drive S Alu باقدرت ۲۵۰ وات اسمی و گشتاور ۹۰ نیوتن/متر در حین سواری به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. استفاده از ترمز شیمانو ۱۸۰ mm (جلو) / ۱۶۰ mm (عقب) به کنترل بهتر و بدون دردسر دوچرخه در سرعت‌های بالا منجر شده است. دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر از زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy در این دوچرخه استفاده شده است.

 
تصاویر لاکچری‌ترین دوچرخه جدید وارد شده به ایران | قیمت و مشخصات دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و دوچرخه برقی هیبردی BMW

سیستم دنده شیمانو Deore/XT ۱۰ سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ عقب را برعهده داشته و در شرایط مختلف به کمک دوچرخه سوار می آید. وجود تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser تجربه یک سواری بسیار نرم را رغم خواهد زد. رینگ‌های این دوچرخه از برند RodyWeb ۲۸ اینچ و به رنگ مشکی انتخاب شده است که زیبایی دوچرخه را دوچندان می‌کند. دستگیره‌های Ergon GP-۱ به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک بسزایی می‌کنند.

این دوچرخه زیبا نیروی خود را از یک باتری لیتیوم یون ۶۰۰ وات/ساعت دریافت می‌کند که به کمک آن پیمایش طولانی و بی‌دغدغه‌ای را به نمایش می‌گذارد. وزن دوچرخه ۲۳.۵ کیلوگرم است.

 
تصاویر لاکچری‌ترین دوچرخه جدید وارد شده به ایران | قیمت و مشخصات دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و موتور Brose

از مشخصات و مزایای محصول دوچرخه اکتیو برقی هیبرید ب ام و می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشخصات و مزایا

  • پیمایش بیشتر به کمک ظرفیت باتری ۶۰۰ وات/ ساعت
  • باتری لیتیومی قابل جابه‌جایی
  • ترمز دیسکی هیدرولیکی در جلو و عقب دوچرخه
  • راحتی بیشتر با زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy
  • دارای دستگیره‌های ارگونومیک جهت ایجاد راحتی بیشتر
  • چراغ‌های LED که به‌صورت یکپارچه در گلگیر قرار دارد

دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان به صورت نقدی و همچنین فروش اعتباری با پیش پرداخت و بدون پیش پرداخت توسط پرشیا خودرو در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.