آخرین وضعیت قیمت ها در بازار خودرو+جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دلار امروز با نوسان رو به بالا در بازار عرضه شد، با این حال بازار خودرو تغییر قیمتی نداشت و محصولات ایران خودرو با ثبات قیمت در بازار عرضه شدند. به گفته فعالان بازار خودرو افت عجیب نرخ دلار در بازار روز گذشته موجب شد تا قیمت برخی خودروهای پرتیراژ ایران خودرو افت تا 6 میلیون تومان در بازار را تجربه کنند، افت قیمتی که امروز و با وجود کاهشی شدن نرخ دلار در بازار خودرو احساس نشد و بازار خودرو سوت و کور بود.

فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بازار خودرو این روزها سرگردان در میان اخبار و نرخ دلار است و این سردرگمی علاوه بر بازار بر خریداران نیز اثرگذاشته است، بطوریکه خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد و بازار خودرو در رکود به سر می برد.  

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 
 

ارزیابی ها نشان دهنده آن است که خانواده دنا امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط «دنا معمولی» امروز ۳۹۵ میلیون تومانی ماند و «رانا پلاس» هم در بازار ۳۰۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و ۵۱۰ میلیون تومان دست به دست شد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و «سمندLX با موتورEF۷» در بازار ۳۵۲ میلیون تومان  باقی ماند، «سمند سورن پلاس» هم امروز ۳۵۵ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

 
 

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز  ۳۹۹ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی در بازار نداشت و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم ۴۰۵ میلیون تومانی شد.

ایران 14

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.