ارزهای دیجیتال به تعادل رسیدند

پس از یک افت شدید، بیت کوین امروز به تعادل رسیده و حتی رشدی جزئی را هم به ثبت رسانده است. اتریوم هم با رشد ۴ درصدی به بالای هزار دلار بازگشت.

بیت کوین امروز با رشد ۱.۵ درصدی به نزدیکی قیمت ۲۰ هزار دلار رسیده و هم اکنون در حدود قیمت ۱۹۷۰ دلار معامله می شود. با این حال بازدهی هفتگی بیت کوین به منفی ۲۸ درصد رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته ۴۲ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۷۶ میلیارد دلار است.

با توجه به افت سنگین بیت کوین طی چند روز گذشته، سیگنال های منفی از افراد مختلف در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر می شود که باعث ایجاد ترس شدید در میان سرمایه گذاران شده است.

 
 

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز هم روی عدد ۶ است که نشان می دهد در بازار ترس شدیدی وجود دارد.

البته شب گذشته قیمت بیت کوین به کانال ۱۷۰۰۰ دلار وارد شد که از همان  نقطه شروع به رشد کرده و فعلا در حال بازیابی بخشی از افت اخیر خود است.

 
 

اتریوم به بالای هزار دلار بازگشت

اتریوم امروز وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد. بزرگ ترین آلت کوین بازار هم اکنون با قیمت حدود ۱۰۵۰ دلار معامله می شود و رشد ۴ درصدی نسبت به روز گذشته داشته. البته بازدهی هفتگی اتریوم همچنان منفی ۲۸ درصد است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۲۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۱۲۸ میلیارد دلار است.

اتریوم نیز شب گذشته با افتی شدید و ناگهانی مواجه شد که در اثر آن به قیمت کمتر از ۹۰۰ دلار هم سقوط کرد. اما پس از آن قیمت شروع به رشد کرده و فعلا توانسته بالای ۱۰۰۰ دلار تثبیت شود.

متن کامل این گزارش را با تیتر «بازگشت بیت کوین به حوالی 20 هزار دلار» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.