این خودرو ۲۰۰ میلیون تومان گران شد

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پراید و کوییک در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش قیمت خودروهای دیگنیتی و پژو است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای پراید موجود در بازار است به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو اما در این مدت افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده است و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک اما در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

در این بین اما برخی از خودروهای چینی موجود در بازار در این مدت افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دیگنیتی ۱۴۰۰ از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

دیگنیتی ۲۰۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت پراید، پژو، ساینا و تیبا

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.