پلیس راهور تمهیدات ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ترافیکی برای روزهای پایانی هفته در جاده‌ها را اعلام کرد.

پلیس راهنمایی و رانندگی در اطلاعیه‌ای به تشریح ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته پرداخت و اعلام کرد:‌ «‌ تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ روز شنبه هفتم خرداد ماه از محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته این ممنوعیت شامل تردد موتورسیکلت‌های امدادی و انتطامی که در حین ماموریت باشند، نیست. »

همچنین بنابر اعلام پلیس راهور «تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ششم خرداد ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه، این محور از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود. »

در جاده هراز نیز «تردد تریلر ممنوع بوده و تردد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان موارد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است. همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه ششم خردادماه از سمت رودهن به سمت آمل ممنوع است و ازساعت ۱۶ الی ۲۲ در صورت اعلام ماموران پلیس راه از آب اسک به رودهن در محدوده مشا یک طرفه خواهد بود.»

برابر اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز در صورت افزایش حجم ترافیک بازگشت از شمال کشور و با تشخیص فرمانده میدان انجام خواهد شد و ممکن است حجم ترافیک به‌گونه‌ای باشد که دیگر نیازی به اعمال محدودیت در مسیر نباشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.