وضعیت محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

سرهنگ ایوب شرافتی درباره محدودیت های ترافیکی در محورهای کشور اظهارکرد: درباره محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت سفر تا این لحظه هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای تردد خودروهای سواری و منع سفر در جاده ها اعمال نشده است.

وی ادامه داد: البته در تعطیلات پیش رو هیچ تصمیمی برای ارائه تسهیلات تردد به خودروها در جاده های شمالی نخواهیم داشت و براین اساس هیچ یک از جاده های کشور به منظور سهولت تردد و تخلیه سریع بار ترافیک یک طرفه نخواهد شد.

جانشین پلیس راه کشور درباره محدودیت های اعمال شده برای موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه سنگین در تعطیلات پیش رو نیز گفت: یکسری محدودیت ها از چهارشنبه ۳۰ مهر ماه تا دوشنبه پنجم آبان ماه برای تردد موتور سیکلت ها و وسایل نقلیه سنگین اعمال شده که بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه پنجم آبان ماه در محورهای کرج - چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت های وضع شده برای وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز گفت: تردد کلیه تریلرها کماکان در محور هراز  ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه در محور هراز ممنوع است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.