با توجه به تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

۱- تردد موتورسیکلت: از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹.۰۵.۱۵ الی ساعت ۶ روز یکشنبه مورخ ۹۹.۰۵.۱۹ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 – تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج _ چالوس: الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

(موج رفت)

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12روز های چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های 15 و 99.05.16 الی ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز چهارشنبه و پنجشنبه تاریخ های 15 و 99.05.16 الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

(موج برگشت)

پ - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه و شنبه تاریخ های 17 و 99.05.18 الی ساعت 2 روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه تاریخ های 17 و 99.05.18 الی  ساعت 2 روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاده راه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

3- محور هراز:

الف - تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب - تردد کلیه کامیون‌ها، کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 99.05.15 از محور هراز ممنوع است.

پ - تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های 16، 17 و 99.05.18 الی ساعت 2 روزهای بعد، از محور هراز ممنوع است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.