سردار سلامی: سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود

فرمانده کل سپاه گفت: ما ‌پاسدار قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود، چون این گنجینه‌ای بی انتها است به نحوی که هر چه انسان آن را می خواند دل انگیز است و هیچ گاه کهنه نمی شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز دوشنبه ٢٩ فروردین در مراسم محفل انس با قرآن و دیدار صمیمی چهره‌های قرآنی پاسدار با بیان اینکه نسبت به چنین رویش های نورانی قرآنی که در سپاه وجود دارد شکر می‌کنیم، اظهار داشت: اول از همه خدا را سپاسگزارم ‌که در این عصر برای خروج‌ ما از ظلمت و هدایت به سمت نور ولی را برای ما برگزید که اوخود قرآن ‌ناطق و مجسم است یعنی‌ ‌منطق قرآن در کلام ‌او جاری است.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنم ‌فرازهای درخشان فرمایشات استثنایی، بدیع و نویی که رهبر معظم انقلاب در اولین روز ماه رمضان در محفل قرآنی بیان ‌کردند را در آن تدبر کنید.

سرلشکر سلامی گفت: از اینکه صبح و شام در خانه پاسداران قرآن جریان می یابد، جای شکر گذاری دارد و هر کس در مسیر هدایت این کتاب قرار گیرد جزو ‌متقین است؛ قرآن کتاب نور است و هر کس در جستجوی رضوان الهی است باید به این ‌منبع نور الهی متوصل شود زیرا همه دردها را می توانیم با توسل به قرآن درمان کنیم.

سردار سلامی: ما ‌پاسدار قرآنیم و سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود

 
وی افزود: ما ‌پاسدار این قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود چون این گنجینه ای بی انتها است به نحوی که هر چه انسان آن را می خواند دل انگیز است و هیچ گاه کهنه نمی شود.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش‌های قرآنی خود را بی انتها کنیم و این‌تنها کتابی است که ما را از شر شیاطین و نفس رها می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.