باشگاه نساجی مازندران همواره سعی داشته تا از فضاسازی‌های رسانه‌ای به دور باشد و هیچکدام از ارکان محترم فدراسیون فوتبال را تحت فشار نگذارد. اما بالطبع مسئولیت در قبال هواداران و مردم عزیز مازندران وظیفه سنگینی به دوش ما گذاشته است تا در این هیاهوی فعلی حقی از تیم محبوب مازندران ضایع نشود.

در هفته‌های اخیر و طبق نظر کارشناسان اشتباهات داوران موجب شده امتیازات مهمی برای نساجی از دست برود و درخواست ما نظارت دقیق روی عملکرد آنان است؛ به خصوص که رقابت‌های جام حذفی را هم در پیش داریم و امیدواریم فشار هواداران تیم‌ها باعث نقصان عملکرد داوران عزیز نشود.

شاید اگر موشکافانه‌تر ببینیم باید عملکرد تیم داوری را دقیق ارزیابی کرد. از کمک داوران محترم و حتی داور چهارم که نقش اصلی و اساسی در برگزاری یک بازی شرافتمندانه را دارند.

و در پایان نباید هیچ تیمی حسرت اشتباهات احتمالی داور را بخورد پس بگذاریم نتیجه در یک میدان شرافتمندانه بدون تاثیرات جانبی شکل بگیرد.

در پایان امیدواریم حضور یک باشگاه خصوصی مانند نساجی در سطح اول فوتبال ایران ارزشمند تلقی شود و رفتارها به گونه‌ای نباشند که دلسردی برای سرمایه‌گذاران به وجود بیاید

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.