رئیس جمهور مشهد را ترک کرد

هجدهمین سفر استانی هیئت دولت از چهارشنبه دهم فروردین ماه با ورود رئیس جمهور به مشهد  آغاز شد، در این سفر وزرای کشور، ارشاد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و همچنین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور را همراهی کردند.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به مشهد به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شد و سپس با علما و خانواده‌های شهدا در بارگاه منور رضوی دیدار کرد.

همچنین در دومین روز سفر با بالگرد به شهرستان مرزی سرخس سفر کرد و ضمن بازدید از پایانه مرزی و ایستگاه بین‌المللی راه‌آهن سرخس و دیدار با جمعی از مردم این شهر، سه طرح مرتبط با گاز و پتروشیمی را در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد افتتاح کرد.

رئیسی همچنین در این سفر از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر و پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید کرد.

در دومین روز از سفر به خراسان رضوی، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در جلسه شورای اداری استان شرکت کردند و  رئیسی در نشست خبری پایان سفر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در روز جمعه رئیس جمهور علاوه بر حضور در نماز جمعه برنامه‌هایی با محوریت دیدار با علما و نخبگان استان نیز داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.