قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو در بازار+جدول

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که در این مدت هر چند «پژو 206 صندوقدار» با افزایش 83 میلیون تومانی بیشتری رشد قیمت را به خود اختصاص داد، اما «تیبا صندوقدار» به لحاظ درصدی با 50.4 رشد بیشترین افزایش را از آن خود کرد.

براساس رصد بازار خودرو می توان گفت قیمت «پژو ۲۰۶ صندوقدار» در ابتدای فرودین سال جاری برابر با ۲۴۲ میلیون تومان بود که با رسیدن به پایان سال این خودرو نیز در بازار ۳۲۵ میلیون تومانی شد. در سال ۱۴۰۰ افزایش مقداری این خودرو برابر با ۸۳ میلیون تومان بوده اما به لحاظ درصدی رشدی ۳۴.۳ درصدی داشته است.

اما در میان پرتیراژها کدام خودرو کمترین رشد قیمت را داشته است؟ ارزیابی بازار نشان می دهد در مدت زمان مورد بررسی «کوییکR» کمترین افزایش قیمت را داشت. براساس مشاهدات بازار می توان گفت این خودرو در این مدت با افزایش ۵۰ میلیونی در بازار ۱۹۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد این در حالی است که در ابتدای سال جاری قیمت این خودرو برابر با ۱۴۹ میلیون تومان بوده است. به لحاظ درصدی نیز این خودرو رشدی ۳۳.۵ درصدی را ثبت کرده است. 

 ارزیابی ها از رشد ۵۰ میلیونی ساینا نیز در این مدت حکایت دارد. با این شرایط قیمت ساینا در بازار از ۱۴۵ میلیون تومان در ابتدای سال جاری به ۱۹۵ میلیون تومان رسید.

سالانه ایران و سایپا

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.