ارزش بازار رمز ارزها به چقدر رسید؟/اتریوم پشت سدی محکم

 قیمت بیت کوین که روز گذشته دوباره توانست وارد کانال ۴۲۰۰۰ دلاری شود، در این کانال ماندنی نشد و دوباره به کانال ۴۱۰۰۰ دلار رسیده است. قیمت بیت کوین در معاملات امروز حدود ۴۱۴۰۰ دلار است و افت حدود یک درصدی را نشان می دهد.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته کمی بیش از ۲۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۷۸۵ میلیارد دلار است.

در مقایس هفتگی، همچنان عملکرد بیت کوین مثبت بوده و افرادی که یک هفته قبل این ارز را خریده اند، در حال حاضر در سود ۶ درصدی هستند.

دامیننس بیت کوین هم در حال حاضر عدد ۴۱.۸۲ درصد را نشان می دهد. دامیننس به نسبت سهم بازار بیت کوین در مقابل سایر ارزهای دیجیتال گفته می شود. مدتی است که دامیننس بیت کوین در همین حدود باقی مانده و این نشان می دهد که ارزش ارزهای دیگر، در مقایسه با بیت کوین چندان زیاد یا کم نشده است.

اتریوم پشت سدی محکم

اتریوم چند روزی است که پشت سد ۳۰۰۰ دلار درجا می زند و هرکاری کرده، نتوانسته حتی برای چند لحظه به آن نفوذ کند. برخلاف بیت کوین که طی یک هفته گذشته چند بار توانسته نفوذ موقتی به کانال بالاتر داشته باشد، اما اتریوم در انجام این کار ناموفق بوده و همچنان در کانال ۲۹۰۰ دلار است.

اتریوم در حال حاضر در حدود قیمت ۲۹۱۵ دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته، تغییر چندانی نداشته. اما عملکرد هفتگی آن مثبت ۱۲ درصد است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۴۹ میلیارد دلار است.

متن کامل این گزارش را با تیتر «ناکامی بیت کوین در حفظ کانال 42000 دلار/اتریوم پشت سد محکم»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.