ارزان‌ترین پسته در بازار کیلویی چند است؟/قیمت انواع پسته

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار ایران گفت: قیمت آجیل و خشکبار متناسب است و نسبت به سال گذشته افزایش قیمت را نداشته ایم حتی نسبت به شب یلدا ۱۰ درصد کاهش قیمت آجیل و خشکبار را داشته ایم.

علیرضا ارزانی ممقانی در خصوص وضعیت عرضه و تقاضا آجیل و خشکبار به بازار در آستانه سال نو، گفت: وضعیت بازار آجیل و خشکبار عالی و متعادل است و مردم نیز استقبال خوبی از این بازار دارند به طوری که مراجعه مردم برای خرید نسبت به پیش بینی که داشته ایم بیشتر است.

وی افزود: قیمت آجیل و خشکبار متناسب است و نسبت به سال گذشته افزایش قیمت را نداشته ایم حتی نسبت به شب یلدا ۱۰ درصد کاهش قیمت آجیل و خشکبار را داشته ایم.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار ایران بیان کرد: در تامین آجیل و خشکبار و حبوبات شب این کمبودی وجود ندارد و تقاضا نیز در بازار خوب است.

ارزانی ممقانی اظهار کرد: قیمت پسته در بازار از ۱۹۰ هزار تومان شروع و بسته به نوع کیفیت این محصول تا ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت انواع پسته در بازار / کف قیمت کیلویی ١٩٠ هزار تومان

وی خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم که از واحدهای صنفی معتبر آجیل و خشکبار خریداری کنند همچنین در موقع خرید دقت داشته باشند که از خرید آجیل پرنمک، رنگی و کهنه خودداری کنند.

رئیس اتحادیه صنف آجیل و خشکبار ایران عنوان کرد: اگر مردم شکایتی داشته باشند می‌توانند از طریق واحد بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها اقدام کنند این واحدها فعال هستند و رسیدگی لازم را انجام می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: معمولاً شکایتی از واحدهای صنفی معتبر صورت نمی‌گیرد بنابراین مردم برای خرید مطمئن و معتبر به این واحدها مراجعه کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.