سردار کوثری: خداوند دشمنان سپاه را رسوا می کند

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران با اشاره به فضاسازی‌های صورت گرفته علیه مقامات سپاه گفت: صحبت‌های اخیر «کاترین پرز شکدم» در شبکه بی‌بی‌سی نشان داد که فضاسازی‌ها علیه مقامات سپاه در مورد ارتباط داشتن با این خانم کاملا کذب است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان ما به خاطر ضرباتی که از سپاه خورده‌اند علیه این نهاد انقلابی و مقامات فضاسازی می‌کنند اما خداوند آنها را از طریق خودشان رسوا می‌سازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فضاسازی‌های رسانه‌های معاند علیه نهاد انقلابی سپاه و اتهام زدن به تعدادی از مقامات این نهاد انقلابی درنهایت توسط همین فرد یهودی رسوا شد و در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی تمام حاشیه‌سازی‌ها و فضاسازی علیه مقامات ایران را تکذیب کرد.

کوثری خاطرنشان کرد: البته واقعیت این است که دیگر استکبار آن هژمونی رسانه‌ای را ندارد و فضاسازی‌ها توسط رسانه‌های آنها دیگر نمی‌تواند آن طور که آنها می‌خواهند موجب انحراف افکار عمومی شود؛ چراکه دیگر ملت‌های جهان ماهیت آنها را شناخته‌اند و حرف‌های آنها را باور نمی‌کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود به خوبی به این نکته اشاره کردند که دشمن همواره در صدد است که نهاد انقلابی سپاه را آماج حملات رسانه‌ای خود قرار دهد و به اتهام‌زنی علیه آن بپردازد. این سخنان رهبری را به عینه در اقدامات آنها مشاهده کردیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.