پیام فرمانده کل ارتش در پی شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب، آیه ۲۳)

طلیعه امروزمان، غروب غریبانه دو همرزم شهید ایثارگر و هموطن عزیزی از خطه قهرمان پرور تبریز بود، خلبانان شجاعی که نامشان را به خط سرخ شهادت در قاموس قهرمانان نگاشتند. 

عزیزانی که دل از زمین کنده و سر به آسمان عزت بلند کردند، درس آموختگان دلاورانی چون شهیدان بابایی، دوران، خلعتبری و ذوالفقاری؛ آن اسوه های نیکنامی و اخلاص،  دیانت و ایثار و تخصص و شجاعت بودند. 

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا(مد ظله‌العالی) و ملت عزیز، معروض می ‌دارم گر چه مدافعان دین و وطن درارتش داغدار این دو شهید آسمان چشیده و هموطن عزیزشان هستند، اما همواره خود را فدایی ملت و مهیای شهادت می ‌دانند و به مصداق آیه شریفه  «منهم من ینتظر»، مقصد و مقصود یاران شهید را چشم در راهند. 

ملت عزیز نیک میدانند که خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی غسل شهادت را همزمان با سوگند سربازی به جای آورده و این راه سرخ را برای اعتلای نام ایران سربلند  اسلامی برگزیده‌، گام در راه دشوار و مقدس صیانت از آسمان کشور نهاده‌ و جان خود را وقف آسایش و آرامش خاطر آحاد امت اسلامی کرده‌اند. 

نیکمردانی که امروز به خلعت شهادت آراسته شدند، با ایثار شکوهمندشان همانند دیگر عرصههای خطیر، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

عروج شهیدان سرهنگ خلبان صادق فلاحی و سرگرد خلبان علیرضا حنیفه زاد و یکی از هم‌وطنان عزیز در تبریز قهرمان پرور را به محضر حضرت امام خامنهای عزیز(مد ظله العالی)، آحاد امت حزب الله و مردم شریف تبریز، دلاوران نیروی هوایی الهی و خانواده معزز شهدا تسلیت عرض می کنم.  برای این عزیزان علو درجات و مقام رضوان الهی و برای خانواده معظمشان و خانوادههای صبور رزمندگان ارتش که همواره در سختی ها، پشتیبان کارکنان غیور ارتش بوده اند، صبر زینبی مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.