اظهارات خواننده‌ای که از مبارزه با مرگ بازگشت

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، حجت اشرف زاده شنبه شب و در دومین شب از اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در تالار وحدت به به صحنه رفت. 

وی در ابتدا با اجرای آهنگ «ای عشق» وارد سن شد و سپس ضمن خوشامدگویی به حاضران، از اینکه بعد از دو سال، دوباره رو به روی مردم می ایستد ابراز شادمانی کرد. 

اشرف زاده گفت: امیدوارم هر کدام از شما، هر کجا که هستید، سلامت باشید، از اینکه دوباره چهره تک تک شما را می بینم خوشحالم. 

وی ادامه داد: هر کدام از ما در این دو سال، آتشی در سینه داشتیم، به عشق یک نفر به زندگی ادامه دادیم، دلتنگ شدیم. من در این یک ماه و نیم اخیر که بیمار شدم، با مرگ جنگیدم و به عشق شما، به زندگی برگشتم تا دوباره روی این سن بایستم و برای شما بخوانم. 

پس از آن به اجرای قطعه «زیبای منی» پرداخت که با این اجرا سالن را به وجد آورد و حاضران با او به همخوانی پرداختند.

اشرف زاده در پایان این قطعه، با بیان اینکه سن تالار وحدت جای بزرگان بسیاری بوده و هر خواننده ای آرزو دارد در این تالار آواز بخواند، از مردم خواست بیت «حالم خوبه با تو زیبای منی، نفسای منی…/تو صدای منی…/حالم با تو؛ تو کنار منی بی قرار توام…/تو قرار منی» را همراه او تکرار کنند.

وی پس از اجرای این آهنگ به حاضران گفت: به فراخور حضور در تالار وحدت که یکی از فاخرترین سالن‌های اجرا در ایران است، ما امشب آهنگ های سنگین و عاشقانه ای را برگزیدیم که با موقعیت هماهنگ باشد.

پس از این سخنان قطعه «عاشق مشو» را اجرا کرد، سپس قطعه دورت بگردم را خواند.

اشرف زاده در پایان یکی از قطعات با بیان اینکه در بخشی از آهنگ یک نت را جا انداخته و نمی خواهد اجرای بی کیفیتی را در برابر عزیزانش داشته باشد، بخشی از «عاشق مشو» را دوباره اجرا کرد.

حجت اشرف زاده در تمام طول اجرا با گلودرد و فشاری که پس از یک ماه مبارزه با کرونا روی حنجره اش بود، اجرای خود را پیش‌ برد.

در بخشی از این کنسرت، وی قطعه «دلتنگ توام» و «از یادها رفته» را اجرا کرد.

پس اصرار بسیار زیاد مخاطبان، اشرف زاده، قطعه «ماه و ماهی» را خواند که هم نوایی سالن با او یکی از اتفاقات جذاب دومین شب از جشنواره موسیقی فجر شد.

وی پس از این اجرا، با بیان اینکه ستاد کرونا فقط یک ساعت به او وقت داده بوده است و دقایقی هم از این زمان گذشته، قطعه «آتشم باش» را به عنوان آخرین اجرا، خواند. 

حمید اکبرزاده سرپرست ارکستر اشرف زاده نیز در این اجرا بود و پدرام ساداتیان، ایمان رضایی، رضا بنایی نیا، حسن ملکی، داوود ارکه ای، حمید نجف زاده، محمد قریب، مجید نظری، گروه نوازندگان او را تشکیل دادند.

اشرف زاده در پایان تولد سجاد سجادی مدیر برنامه هایش را تبریک گفت.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، از ۲۲ تا ۲۶ بهمن در حال برگزاری است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.