بازتاب پیشنهاد باهنر / ترقی: حل مشکلات اقتصادی چه ربطی به  قانون اساسی دارد؟

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح قانون اساسی حرف اول، صحبت مهم و تیتر اول روحانی نبود اما چون اصلاح طلبان، دنبال حاشیه سازی در کشور هستند، بنابراین ذهن مردم را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب که همه باید به فکر انسجام، وحدت و دستاوردهای انقلاب باشند به حاشیه بردند.

حمیدرضا ترقی، یک فعال سیاسی اصولگرا،  درباره اظهارات اخیر محمدرضا باهنر درباره اصلاح قانون اساسی گفت: الان وقت مطرح کردن این مسائل نیست؛ ما مشکلات ساختاری که مانع مدیریت و حکمرانی درست کشور شود به آن معنا نداریم، مشکل ما رفتاری و عدم انجام وظایف هر قوه براساس ضوابط و وظایفی است که قانون برای آنها مشخص کرده است. نوعا شاهد تداخل کارهای قوا هستیم که اینها بیشتر مشکلات رفتاری و نه ساختاری است. ما رهبری با اختیارات مناسب و مجمع تشخیص داریم بنابراین هیچ بن بستی در مدیریت کشور نباید داشته باشیم این مشکلات ناشی از نهادینه شدن خصلت ها و مش هایی است که در کشور جا افتاده و با تحول می توان، این مشکلات را حل کرد.

و در ادامه تاکید کرد: پرداختن به اصلاح قانون اساسی اولویت ندارد بلکه به لحاظ کارشناسی آنهایی که باید ابعاد آن را بررسی کنند چنین اعتقادی ندارند که قانون اساسی باید اصلاح شود حالا ۴ نفر چنین نظری بدهند این که دیدگاه، کارشناسی نیست.

 

اصلاح طلبان می‌خواهند مشکلات کشور را گردن قانون اساسی، انقلاب و رهبری بیندازند/ اصولگرایان حاشیه سازی نکنند!/ بی عرضگی چند مدیر چه ربطی به قانون اساسی دارد

 

 

امروز سیاست اصلاح طلبان سکوت و بزرگنمایی اظهارات اصواگرایان است

این فعال سیاسی در پاسخ به سوال که این موضوع توسط یک چهره سیاسی اصولگرا مطرح شده و گاها شاهد انتقاد برخی اصولگرایان به عملکرد دولت هستیم، گفت: اصلاح طلبان این حرف ها را قبلا هم می زدند و بزرگنمایی می کردند؛ امروز سیاست آنها سکوت و بزرگنمایی کردن هر جمله و کلمه اصولگرایان است. اصلاح قانون اساسی حرف اول، صحبت مهم و تیتر اول روحانی نبود اما چون اصلاح طلبان، دنبال حاشیه سازی در کشور هستند، بنابراین ذهن مردم را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب که همه باید به فکر انسجام، وحدت و دستاوردهای انقلاب باشند به حاشیه بردند که برای مثال مشکل ما تنها، قانون اساسی است.

حل مشکلات اقتصادی چه ربطی به  قانون اساسی دارد؟

ترقی ادامه داد: از کدامیک از مردم سوال کنید، امروز می گویند مشکل ما قانون اساسی است؛ مشکل مردم اقتصاد، معیشت، بیکاری و گرفتاری اقتصادی است که باید حل شود. حل مشکلات اقتصادی چه ربطی به  قانون اساسی دارد؛ بی عرضگی یکسری مدیر که سبب ایجاد مشکل در کشور شده اند، چه ربطی به قانون اساسی دارد.

اصولگرایان باید حواسشان جمع باشد، دقت کنند و حاشیه سازی نکنند/ اصلاح طلبان از اول دنبال حاشیه سازی بودند

او در پایان خطاب به اصولگرایان تاکید کرد: اصولگرایان باید حواسشان جمع باشد، دقت کنند و حاشیه سازی نکنند کار اصلاح طلبان همین است. اصلاح طلبان از اول دنبال حاشیه سازی بودند. حاشیه سازی را جزو وظایف استراتژی خود می دانند که اول ذهن مردم را نسبت به بانیان اصلی، این شرایط دور کنند و بعد همه اینها را گردن قانون اساسی یا انقلاب و رهبری بیندازند. بیانیه اخیر مجمع روحانیون را دیدید سیاست آنها را دیدیم؛ اصولگرایان حواس خود را جمع کنند و در پازل اصلاح طلبان بازی نکنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.