خروج بازار رمز ارزها از حالت هیجانی/ شیبااینو جولان می دهد!

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال روز به روز بهتر می شود. از وقتی بیت کوین به روند صعودی بازگشته، ترس خریداران هم ریخته و علاوه بر بیت کوین، سایر ارزها هم با اقبال زیادی مواجه شده اند. بیت کوین هم اکنون در قیمت حدود ۴۳۸۰۰ دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته رشد حدود ۲.۵ درصدی داشته است.

البته قیمت بیت کوین به ۴۴۰۰۰ دلار هم رسیده بود اما فعلا مقدار کمی اصلاح کرده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین هم که تا همین یکی دو هفته قبل کمتر از عدد ۱۵ بود و ترس شدید بازار را نشان می داد، هم اکنون به عدد ۴۸ رسیده و بهبود چشمگیری داشته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۳۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به ۸۳۰ میلیارد دلار رسیده است.

تضعیف اتریوم در روند صعودی

اتریوم وضعیتی متفاوت از چند هفته گذشته خود دارد. تا همین چند هفته قبل، چه در صعود و چه در نزول، اتریوم از بیت کوین سبقت می گرفت و نوسان روزانه اش یکی دو درصد بیشتر از بیت کوین بود. اما حالا و در شرایطی که بیت کوین ۲.۵ درصد رشد کرده، اتریوم تنها یک درصد رشد داشته و قیمت آن به ۳۱۰۰ دلار رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به ۳۷۰ میلیارد دلار رسیده است. با این حساب اتریوم به راحتی نمی تواند مجددا ارزش بازار خود را به ۵۰ درصد ارزش بازار بیت کوین برساند و فاصله نسبتا زیادی با این موضوع دارد.

متن کامل این گزارش را با تیتر «بیت کوین در مسیر صعود/جهش شیبااینو و ریپل» در اقتصادنیوز بخوانید.

 
 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.