آخرین وضعیت بازار‌ ارزهای دیجیتال/آلت کوین ها منفی شدند

بیت کوین طی شبانه روز گذشته تغییرات خیلی شدیدی نداشته اما با افت جزئی همراه بوده است. این ارز هم اکنون در حوالی ۴۲۷۰۰ دلار معامله می شود. ارزش معاملات بیت کوین طی روز گذشته ۱۹ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن ۸۰۸ میلیارد دلار است.

لارک دیویس تحلیلگر بازار رمز ارزها در توییتر خود با انتشار تصویری از یک خط روند نزولی روی نمودار بیت کوین، اعلام کرده که این ارز مجددا خط روند نزولی را تست خواهد کرد تا درصورت کافی بودن قدرت گاوها، این خط روند نزولی شکسته شده و بیت کوین روند صعودی دیگری را آغاز کند.

احتمالا دلیل رکود فعلی بازار رمز ارزها و نبود هیجانات همیشگی در این بازار، همین نزدیک بودن بیت کوین به خط روند نزولی خود باشد چراکه در چنین شرایط بسیاری از معامله گران دست از معامله می کشند تا ابتدا تکلیف روند روشن شود.

سایه کاردانو بالای سر اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است و حدود ۱.۵ درصد افت کرده است. ارز دوم بازار کانال ۳۳۰۰ دلار را از دست داده و وارد کانال ۳۲۰۰ دلاری شده است. ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد دلار بوده است.

اتریوم هم اکنون سایه کاردانو را به عنوان جدی ترین رقیب، بالای سر خود می بیند. جالب است که روز گذشته ارزش معاملات کاردانو حدود ۲ میلیارد دلار بیشتر از اتریوم بوده و مجموعه این اتفاقات باعث شده معامله گران با احتیاط بیشتری دست به معامله اتریوم بزنند.

متن کامل این گزارش را با تیتر «کاهش جزئی قیمت بیت کوین /سایه کاردانو بر سر اتریوم» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.