رکورد تازه در بازار رمز ارزها/اتریوم، چابک تر از بیت کوین

هم اکنون بیت کوین حوالی همین ۴۳ هزار دلار معامله می شود و بازدهی هفتگی آن هم بهبود نسبتا خوبی داشته و به منفی ۷  درصد رسیده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ میلیارد دلار بوده است. با افتی که بیت کوین طی مدت اخیر داشته، ارزش بازار آن تا سطح ۸۰۵ میلیارد دلار پایین آمده است. ارزش بازار بیت کوین زمانی به بیش از یک تریلیون دلار رسیده بود.

درمورد بیت کوین، هنوز هم معامله گران در انتظارند تا ببینند آیا تقاطع مرگ ظاهر می شود یا نه. تقاطع مرگ زمانی ظاهر می شود که میانگین متحرک ۵۰ روزه، از بالا به سمت پایین، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را قطع کند. در چنین شرایطی عموما افت بیشتر در انتظار خواهد بود. البته هنوز این این اتفاق رخ نداده و باید دید در روزهای آینده معاملات چگونه رقم خواهد خورد.

اتریوم، چابک تر از بیت کوین

رشد امروز اتریوم بیشتر از ۵ درصد بوده است. ارز دوم بازار طی یکی دو هفته اخیر نشان داده چابک تر از بیت کوین است و در بازار صعودی، رشد بیشتری نسبت به بیت کوین ثبت می کند. البته که در روند نزولی هم افت بیشتری را از این ارز شاهد خواهیم بود.

ارزش معاملات اتریوم طی روز گذشته ۱۴ میلیارد دلار بوده که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۳۰ درصدی داشته است. اتریوم با وجود رشد مناسبی که امروز داشته، هنوز در مقیاس هفتگی با بازدهی منفی ۱۳ درصدی مواجه است.

 

متن کامل این گزارش را با تیتر «بیت کوین جان گرفت/ جهش قیمت آلت کوین ها» در اقتصادنیوز بخوانید.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.