دوج کوین منفی ترین رمز ارز در میان 50 ارز
 

تا همین چند روز قبل، ارزش معاملات اتریوم در حدود ۱۶ الی ۲۰ میلیارد دلار بود و ارزش معاملات بیت کوین حداقل ۵۰ الی ۱۰۰ درصد بیشتر از اتریوم بود. اما حالا ارزش معاملات بیت کوین به کمتر از ۲۰ میلیارد دلار رسیده که این موضوع تا حدودی نشان دهنده رکود حاکم بر بازار رمز ارزهاست.

بازدهی هفتگی اتریوم دو برابر بیت کوین

اتریوم هم مانند بیت کوین با کاهش شدید ارزش معاملات مواجه شده است. ارزش معاملات این ارز طی ۲۴ ساعت گذشته کمتر از ۱۰ میلیارد دلار بوده است. اتریوم طی یک ماه اخیر چندین بار ارزش معاملات بیش از ۲۰ میلیارد دلار داشته و حالا رقم معاملات آن به کمتر از نصف تقلیل پیدا کرده است.

اتریوم هم طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات قیمتی خاصی نداشته و همچنان در حوالی همان ۳۳۰۰ دلار معامله می شود. نکته مهم درباره اتریوم آن است که بازدهی آن در مقیاس هفتگی حدودا به دو برابر بیت کوین رسیده است. بیت کوین طی یک هفته گذشته حدود ۳.۴ درصد رشد کرده اما اتریوم حدود ۶.۸ درصد رشد داشته است.

رشد ۸۵۰۰۰ درصدی، تنها با ۱۷۳ هزار دلار معامله

در میان آلت کوین ها، امروز وضعیت کاردانو عالی است. با ثبت ۹ درصد رشد در یک روز، بازدهی هفتگی آن هم به ۱۹ درصد رسیده و خریداران خود را سورپرایز کرده است. اما وضعیت فانتوم از کاردانو هم بهتر است. فانتوم امروز ۱۲ درصد رشد کرده و پربازده ترین ارز در میان ۵۰ ارز برتر بازار بوده است.

اما در میان منفی های بازار، دوج کوین منفی ترین ارز در میان ۵۰ ارز برتر بازار است که ۴.۵ درصد افت را نشان می دهد. مابقی ارزهای منفی هم افتی کمتر از ۴ درصد داشته اند که چندان چشمگیر نیست.

متن کامل این گزارش را با تیتر «سقوط رمز ارزها /بیت کوین و اتریوم درجا می زنند»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.