این 4 میوه چاقتان می‌کنند

برای بعضی از افراد وزن اضافه کردن یا عضله ساختن می تواند چالش برانگیز باشد. اگرچه میوه ها معمولا به عنوان وعده غذایی محسوب نمی شوند اما به نظر می رسد وقتی که قصد افزایش وزن دارید انواع میوهای مختلف می توانند کالری های اضافی مورد نیاز بدن تان برای افزایش وزن را فراهم کنند. علاوه براین، میوه ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامت هستند. 

 

4 میوه سالم و پر کالری که باعث افزایش وزن می شوند

اگرچه اکثر میوه ها کم کالری هستند اما بیشتر آنها به دلیل وجود کربوهیدرات بالاتر یا چربی محتویات شان می توانند به افزایش وزن کمک کنند. در اینجا 4 نوع میوه تازه هستند که برای افزایش وزن شما مفید می باشند.

1. موز
اگر به دنبال افزایش وزن هستید موز انتخاب عالی می باشند. موز نه تنها مغذی است بلکه منبع خوبی از کربوهیدرات ها و کالری ها می باشند.

۲. آووکادو
آووکادو سرشار از مواد مغذی موثری است. بعلاوه این میوه حاوی کالری زیاد و چربی های سالمی است و برای افرادی که دنبال افزایش وزن هستند انتخاب خوبی می باشد. 

3. گوشت نارگیل
نارگیل میوه متنوعی است که به دلیل مزایای سلامتی بی شمارش محبوبیت های زیادی پیدا کرده است. همچنین نارگیل به دلیل چربی بالا و کربوهیدرات متعادلش منبع خوبی برای کالری ها است. 

۴. انبه
انبه میوه خوشمزه و شیرینی است که میزان مواد مغذی را افزایش می دهد. انبه مانند موز منابع خوبی برای کالری و بیشتر به صورت کربوهیدرات می باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.