روایت از پلیس از ناآرامی‌های اصفهان

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از  ایرنا، سردار محمدرضا میر حیدری با بیان اینکه اکنون آرامش در سطح شهر برقرار است، از هوشمندی مردم تشکر کرد و افزود: بعد از صدور بیانیه شب گذشته کشاورزان مبنی بر اتمام تحصن، افرادی جایگزین شدند که برغم خویشتنداری پلیس و اعلام تذکر، به آتش زدن چادر کشاورزان در بستر زاینده رود اقدام کردند.

وی افزود: با مسببان التهاب در اصفهان که از مطالبه گری صنف کشاورزان و مردم عادی سواستفاده کردند، پس از شناسایی، برخورد می‌شود.

به گفته وی؛ مستندات این اقدام موجود است و بدنبال شناسایی و برخورد با آن افراد هستیم.

میرحیدری افزود: بدنبال فراخوان ضدانقلاب، امروز جمعیتی در شهر تجمع کردند که پس از آشکارشدن نیت آنها، کشاورزان با هوشمندی صف خود را از فرصت‌طلبان جدا کردند، همچنین مردم نیز با درایت خود اجازه ندادند تا تحرکات این افراد به نقاط دیگر شهر برسد.

وی افزود: امروز در مبادی شمالی ورودی اصفهان هفت قبضه سلاح کمری کلت و "وینچستر" را شناسایی کردیم.

سردار میرحیدری با بیان اینکه با ورود نهادهای امنیتی، دامنه تخریب و آسیب رساندن این افراد به اموال عمومی تنگتر شد، افزود: این افراد خساراتی به درختان سطح شهر، علائم راهنمایی و رانندگی و برخی خودروهای رهگذران وارد کردند که پس از شناسایی بطور قاطع با آنها برخورد خواهد شد.

به گفته وی، تعداد بازداشتی های امروز محدود است و هنوز جمع بندی نشده اما تا فردا تعداد آنها اعلام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی اصفهان افزود: در حوادث امروز، تعدادی از ماموران پلیس و مردم، بدلیل سنگ پراکنی و پرتاب اشیاء دیگر زخمی شدند.

به گفته وی، یکی از ماموران پلیس که با ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود، تحت عمل جراحی چند ساعته قرار گرفت و هم اکنون بستری است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.