عبور هزینه وام مسکن متاهلین از مرز 31 میلیون تومان

هزینه وام مسکن درپایان شهریور ماه به رکورد خود در ۹ ماه اخیر دست پیدا کرد.  افزایش متوالی در هزینه وام مسکن در هفته اخیر موجب شد تا هزینه دریافت وام برای مجردین از مرز ۱۸ میلیون تومان عبور کرده و رکورد بی سابقه ای را به ثبت برساند.

در ابتدا به بیانی مختصر در مورد اوراق تسهیلات مسکن می پردازیم. بسیاری از مردم با مشکل کمبود بودجه برای خرید مسکن مورد نیاز خود مواجه هستند و عملا بهترین راه پیش روی این افراد استفاده از تسهیلات بانکی می باشد. اوراق بانک مسکن از دسته برگه های بهاداری است که به شما اجازه می دهد تا بدون سرمایه گذاری های طولانی مدت به سرعت و در زمان کوتاهی بتوانید از تسهیلات مسکن بهره مند شوید.

در حال حاضر از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن می‌توان برای گرفتن دو وام به‌صورت هم‌زمان استفاده کرد. یک وام در قالب خرید مسکن است و وام دیگر که برای بازسازی و تعمیر استفاده می شود در قالب تسهیلات جعاله پرداخت می شود. حداکثر تسهیلات پرداختی از این محل در تهران برای متاهلین ۲۴۰ میلیون تومان است. مجردها نیز ۱۴۰ میلیون تومان در این قالب وام بگیرند.

هزینه خریداوراق تهسیلات مسکن در شهریور ۱۴۰۰

در روز دوشنبه و سه شنبه قیمت هرکدام از اورا قتسهیلات بانک مسکن از مرز ۶۵ هزار تومان عبور کرده و به رکورد خود در ۹ ماه گذشته دست پیدا کرد.

در این بازار اعتبار هر ورق در بازار مسکن ۵۰۰ هزار تومان است و به اعتبار هر ورق می توان ۵۰۰ هزار تومان وام مسکن دریافت کرد.

متن کامل این گزارش را با تیتر «رکورد نه ماهه هزینه وام مسکن شکست+ نمودار» را در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.