سفر سرزده وزیر بهداشت به زنجان

دیدار با مسؤولان استانی، بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی، بازدید از بیمارستان ۴۴۰ تخت خوابی ولی عصر(عج) زنجان، بازدید از مراکز تزریق واکسن از جمله برنامه‌های بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم است.

کلنگ‌زنی مرکز جامع سلول‌های بنیادی و باز ساختی دانشگاه علوم پزشکی در سلطانیه از برنامه‌های اصلی وزیر در سفر به استان زنجان است که انجام خواهد شد.

گفتنی است، طرح توسعه بیمارستان ۴۴۰ تخت خوابی ولی عصر زنجان در مساحتی بالغ بر ۳۶ هزار متر مربع در شرق بیمارستان کنونی ولیعصر در زنجان احداث می‌شود. 

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فاز دوم بیمارستان ولیعصر زنجان در چهار طبقه پیش‌بینی شده است، همچنین بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار، این پروژه باید طی سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، فاز دوم بیمارستان ولیعصر زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در زنجان احداث می‌شود که این اعتبار از محل اعتبارات هیأت امنای این بیمارستان تامین خواهد شد. 

تجهیز بیمارستان ۴۴۰ تخته ولیعصر زنجان بر اساس پیش‌بینی‌ها، از محل اعتبارات دولتی انجام خواهد شد. 

شایان ذکر است، بیمارستان جدید ولیعصر همچون سایر بیمارستان‌های دولتی اقدام به ارائه خدمات به بیماران کرده و از سایر استان‌ها هم بیماران را پذیرش خواهد کرد.

وزیر بهداشت در سفری غیر منتظره وارد زنجان شد/ کلنگ‌زنی مرکز جامع سلول‌های بنیادی در زنجان

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.