دشمنان، اوجی را تحریم کردند که نشان دهنده کارآمدی این فرد است

حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۳ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت اظهارداشت: بنده همیشه همراه خود یک بطری کوچک نفت دارم تا بگویم مدیریت وزارت نفت باید به فردی جهادی، انقلابی، متخصص و توانمند سپرده شود و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی بیان کرد: دو دهه است که بنده وزیر پیشنهادی نفت را می‌شناسم و باید بگویم وی کار در حوزه نفت را از رده‌های پایین آغاز کرده و در حوزه پایین دست، بالادست، پتروشیمی و بخش‌های گاز و نفت کشور فعالیت کرده و متخصص است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اوجی فردی پاکدست، جهادی، متخصص و انقلابی است، گفت: زمانی که ما فردی را از بدنه یک وزارتخانه به عنوان وزیر انتخاب کنیم، قطعاً موفق می‌شویم و اوجی کاملاً به حوزه وزارت نفت اشراف دارد و در بخش صادرات نفت هم کار کرده است.

حسین زاده تأکید کرد: یکی از مشکلات ما نابسامانی مسکن است و برای مسکن سازی باید پول داشته باشیم که این پول توسط وزارت نفت به دست می‌آید و وزارت نفت، وزارتخانه‌ای فرادولتی است و نیازمند فردی است که توانمندی رفع مشکلات این حوزه را در شرایط تحریمی داشته باشد که اوجی این قابلیت را دارد.

وی ادامه داد: ۱۳.۵ درصد از منابع ذخیره نفتی جهان و ۱۶.۵ درصد از منابع ذخیره شده گازی جهان متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و ما باید در این زمینه همواره عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. وزیر پیشنهادی نفت در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان هم عملکرد خوبی داشته و توانست شرکت‌های زیانده در آنجا را با درایت و هوشمندی به سوددهی برساند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به اعتقاد بنده وزیر نفت، وزیر اول اقتصاد کشور است و مهم است که فردی توانمند برای این وزارتخانه انتخاب شود و باید از رئیس جمهور تشکر کنیم که فرد باتجربه ای را برای تصدی وزارت نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است و وی قطعاً می‌تواند برای صنعت نفت اقدامات اساسی انجام دهد و ما هم بر عملکرد وزیر آینده نفت نظارت خواهیم کرد و اگر مسئولیت‌های این حوزه به خوبی انجام نشود ما خودمان پیگیر خواهیم بود.

حسین زاده تصریح کرد: اوجی درسمت های قبلی قراردادهای گازی ایران با عراق، پاکستان و ترکمنستان را منعقد کرد. همچنین دشمنان، اوجی را تحریم کردند که نشان دهنده کارآمدی این فرد است و قطعاً می‌تواند وزارتخانه کلیدی و راهبردی نفت را به پویایی و موفقیت برساند و در شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمن میزان فروش نفت کشور را افزایش دهد.

وی یادآور شد: زمانی که اوجی معاون وزیر نفت بود بارها جهت پاسخگویی در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و این مسئله نشان دهنده تعامل بسیار خوب وی با نمایندگان است. وی فردی جهادی، انقلابی و متخصص است و می‌تواند مشکلات نیروی انسانی حوزه وزارت نفت را هم حل و فصل کند، چراکه بسیاری از آنان قرارداد موقت دارند و این موضوع مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.