اگر دغدغه مردم و بیماران را دارید سکان وزارت بهداشت را به عین‌اللهی بدهید

محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت با تبریک روز پزشک گفت: لازم است از تمامی زحمات دکتر نمکی و یارانش در ۱۸ ماهه مبارزه با کرونا تقدیر کنم.

وی سلامت را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه کشور برشمرد و اظهار کرد: در نیم قرن گذشته هیچ پدیده‌ای نتوانسته روزانه ۵۰۰ قربانی در کشور بگیرد که روز گذشته این میزان به ۶۸۴ نفر رسید. هیچ پدیده‌ای نتوانسته همزمان اقتصاد و معیشت، اشتغال و کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی و اداری و حتی شعائر مذهبی مردم را درگیر کند، پس در چنین شرایطی باید اداره آن به فردی متخصص، مدیر و مدبر سپرده شود که او فردی غیر از دکتر عین‌اللهی نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عین‌اللهی را از سال ۱۳۷۴ می‌شناسد، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت مدیری برنامه‌محور و عدالت‌محور است که تمامی توجهش به مناطق محروم بوده و محور برنامه‌هایش توجه به پزشک خانواده است. مهم‌ترین نقطه ضعف در نظام سلامت نبود نظام ارجاع و پزشک خانواده بوده که تا زمانی که بیمار به چند پزشک مراجعه کرده و پرونده الکترونیک برای او نباشد وضعیت بهداشت و درمان همین خواهد بود.

محسنی بندپی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به آقای عین‌اللهی با حداکثر آرا رای مثبت دهند همانطور که دو کمیسیون بهداشت و آموزش به او رای مثبت داد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به نمایندگان گفت که اگر دغدغه مردم، مناطق محروم و بیماران را دارید سکان وزارت بهداشت را به آقای عین‌اللهی بدهید اطمینان می‌دهم که شاهد تحولات بسیار خوبی در بخش بهداشت، درمان و سلامت مردم خواهیم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.