تکذیب دوتابعیتی بودن وزیر پیشنهادی ورزش

رضا حاجی‌پور در تشریح روز(سه‌شنبه ۲۶ مرداد) این کمیسیون با حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: در این نشست اعضای کمیسیون آموزش بر توجه و حمایت از ورزشکارانی که در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر نشدند، تاکید کردند و خواستار بکارگیری آنان در وزارت ورزش و جوانان شدند.

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین درخصوص جذب مدال آوران المپیکی نیز بحث شد و به موضوع توجه ویژه به مسائل جوانان به در تامین مسکن و ایجاد شغل برای آنها تاکید شد. این مهم باید براساس تفاهم نامه ای که با وزارت کار و بانک مرکزی منعقد شده، پیگیری شود.

وی بر استقرار نظام عدالت، شفافیت و تحول گرایی در حوزه ورزش و جوانان تاکید و تکمیل ۴۰ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام را وعده داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در نشست امروز به آن تاکید شد برقراری توازن اجرای عدالت ورزشی در توزیع امکانات در سراسر کشور بر مبنای آمایش سرزمین بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این نشست درخصوص دوتابعیتی بودن وزیر پیشنهادی ورزش نیز مباحثی مطرح شد که سجادی قویاً این مسئله را تکذیب و عنوان کرد که طی ۸ سال گذشته حتی یک سفر خارجی هم نداشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.