به گزارش روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان، عباس مقتدایی با اشاره به تجهیزات مدرن موجود در کارگاه نورد۶۵۰ ذوب‌آهن که تولید ریل انجام می‌دهد، گفت: با این توانمندی به جمع ۵ کشوری پیوستیم که از دانش فنی و فناوری لازم برای تولید انواع ریل‌های استاندارد برخوردار هستند.  

وی بهره‌گیری از  فناوری و تجهیزات تولید ریل را که نیازمند برخورداری از چندین دانش در کنار هم است کار دشوار و پیچیده‌ای دانست و اظهار کرد: باید در سطح ملی، انواع حمایت‌ها را از صادرات محصولات ذوب‌آهن اصفهان داشته باشیم و این تولید ملی را به سطح بالاتری از ثروت‌آفرینی برسانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز ذوب‌آهن اصفهان به مواد اولیه گفت: مجلس آمادگی هرگونه حمایت از صنایع مهم کشور را دارد و می‌توانیم با ایجاد هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در این زمینه عمل کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس، افزایش تولید ملی است، بنابراین تلاش می‌کنیم در یک فضای منطقی و مبتنی بر رفع نیازهای جامعه، شرایطی ایجاد کنیم که تولیدکننده و مصرف‌کننده هر دو منتفع شوند. در این راستا حفظ تولید و حمایت از مصرف‌کننده با هم انجام می‌شود و یک سویه‌نگری نخواهیم داشت.