مجلس هفته بعد فقط شنبه و یکشنبه جلسه دارد

وی با بیان اینکه جلسات مجلس در روزهای شنبه و یکشنبه نهایت تا ۱۰:۳۰ دقیقه پایان خواهد یافت، افزود: به دلیل بررسی برنامه کاری وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در کمیسیون‌های تخصصی مجلس جلسات صحن پس از دو ساعت تمام خواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در هفته کاری مجلس پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جلسات علنی مجلس برای بررسی رأی اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم برگزار خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی فردا اعلام وصول می‌شود و علاوه بر این مجلس دستورکارهای دیگری نیز خواهد داشت.

وی افزود: از جمله کار مجلس در روزهای شنبه و یکشنبه می‌توان به گزارش کمیسیون عمران درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در هفته پیش‌رو استعفای آقای علیرضا زاکانی از نمایندگی مردم قم به خاطر انتخابش به عنوان شهردار تهران در دستور کار قرار دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی در رابطه با طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، ادامه رسیدگی به طرح انتزاع بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و تشکیل وزارت حمل‌ونقل و وزارت ساختمان، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات هفته پیش‌رو خواهد بود.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.