آغاز جلسه علنی مجلس/سوال از وزیر صنعت در دستور کار

طرح دو فقره سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

دو فقره سؤال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات از وزیر صنعت، معدن و تجارت و لایحه درآمدپایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی و لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس را مورد بررسی قرار می‌دهند.

طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی از دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند و دو نفر از اعضای کمیسیونهای اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات را جهت عضویت در کمیته نظارت بر نحوه انتشار اوراق مالی اسلامی انتخاب می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.