پیش بینی یک نماینده از آینده سیاسی علی لاریجانی

نماینده مجلس دهم درباره تغییرات در جریانات سیاسی کشور توضیحاتی ارائه داد.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس دهم با اشاره به احتمال تشکیل حزبی اصلاح طلب توسط علی لاریجانی، گفت: آقای لاریجانی فرد تشکیلاتی و سیاسی است و در عرصه سیاسی فعالیت خواهد داشت.

او ادامه داد: مشی آقای لاریجانی یک مشی اعتدالی است و نمی‌تواند او را منتسب به جریان اصلاح طلب و یا اصولگرا دانست. یعنی هم با اصولگرایان و هم با اصلاح طلبان ارتباط خوبی دارد. البته او ارتباط خوبی با دولت روحانی داشت و حمایت هم کرد از دولت ؛ اما من به شخصه مشی اصلاح طلبی از او شاهد نبودم.

نقوی حسینی افزود: بعید می‌دانم که لاریجانی بخواهد در مجموعه اصلاح طلبان قرار بگیرد، زیرا او خودش یک منش و شخصیت مستقل دارد؛ بنابراین معتقدم به نوعی حرکت نخواهد کرد که اصلاح طلبان در جبهه او قرار بگیرند و یا او در جبهه اصلاح طلبان قرار بگیرد.

نماینده مجلس دهم در پایان تاکید کرد: البته با روی کار آمدن دولت جدید و رویکرد انتخاباتی اخیر مردم در عرصه سیاسی باید شاهد یک آرایش جدیدی از نیروهای سیاسی باشیم. همانطور که دولت جدید هم  هرگز مدعی اصولگرایی نیست و معتقد است که یک جریان انقلابی تحول خواه هستند، بنابراین با این تحلیل باید شاهد یک جبهه بندی‌های تازه‌ای از نیروهای سیاسی باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.