جزئیات آتش زدن ۱۵۰ سیلندر گاز در ایرانشهر

علی شعبانی فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: در چند روز گذشته در حمل گاز به ایرانشهر مشکلاتی به علت مبتلا شدن ٣ نفر از رانندگان به کرونا به وجود آمد که از امروز با پیگیری‌های صورت‌گرفته برطرف شد.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی گاز در ایرانشهر موجود است و از فردا چند دستگاه کشنده حمل گاز به شهرستان اضافه می‌شود، گفت: توزیع سیلندر گاز فقط در محله‌هایی که تعریف شده در سطح شهر صورت می‌گیرد.

شعبانی افزود: از آنجا که تحویل گاز در مقابل شرکت‌ها ممنوع است، شهروندان از حضور در مقابل شرکت‌های گاز شهرستان خودداری کنند.

 

وی بیان کرد: امروز ٣ نفر برای گرفتن سیلندر گاز به شرکت مکران گاز مراجعه کردند که به علت ممنوعیت تحویل گاز در مقابل شرکت، پرسنل از تحویل سیلندر به افراد خودداری و اعلام کردند که ماشین حامل سیلندر به داخل شهر می‌رود و از آنجا سیلندر را تحویل بگیرند.

شعبانی گفت: متاسفانه این افراد در مسیر شرکت مکران گاز به شهر ایرانشهر جلوی خودرو را می‌گیرند و اقدام به آتش زدن آن می‌کنند که ١۵٠ سیلندر گاز همراه خودرو دچار حریق شد، اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

 

وی افزود: ماموران انتظامی و امنیتی شهرستان در تعقیب و دستگیری افرادی هستند که اقدام به آتش زدن خودروی حامل سیلندرها کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.