جواد خیابانی به توکیو می‌رود

 «المپیک ۲۰۲۰» شامل بخش‌های مختلف از جمله مستندهای موضوعی، گزارش‌های تصویری از اردوی تیم‌ها و ورزشکاران اعزامی کشورمان به المپیک و همچنین حاشیه‌های مرتبط با کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران، قسمت‌های موشن گرافیک مربوط به ورزش ایران، استفاده از گرافیک متفاوت در برنامه به همراه مهمانان متعدد به فراخور موضوع هر برنامه که به تهیه‌کنندگی بهزاد کاویانی در طول زمان برگزاری این رویداد بزرگ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

همچنین یک گروه از عوامل سازمان صداوسیما به توکیوی ژاپن اعزام شده‌اند تا با دایر کردن دفتر IRIB در مرکز رادیو تلویزیونی این مسابقات در IBC و ارسال تصاویر و اجرای برنامه‌های مرتبط و گزارش‌ها المپیک را به تصویر بکشند.

برای اجرای این برنامه تلفیقی از مجریان باتجربه و جوان شبکه سه سیما در نظر گرفته شده‌اند. از جمله پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی، سیدمصطفی حسینی، بهنام مهدیزاده در تهران و جواد خیابانی، شهاب قاسمی در توکیو.  

همچنین گزارشگران اختصاصی رشته‌های مختلف مسابقات را برای بینندگان گزارش خواهند کرد. ضمن اینکه گزارش مسابقات کشتی آزاد و فرنگی را هادی عامل گزارشگر شناخته شده کشتی کشورمان مستقیما از سالن محل برگزاری مسابقه در توکیو انجام خواهد داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.